Egy 11 éves állatbarát kislány segélykérő levele

Levelet kapott az Állatvédelem.com egy 11 éves lánytól, aki nemcsak lelkes állatbarát, de négyéves kora óta lovagol. Írása szerint már két éve nehezítik meg az életét falujában, és akadályozzák a hobbijában. Azon kívül, hogy levelét változtatás nélkül közreadjuk, nem sokat tehetünk. De reméljük, eljut olyanokhoz, akik érdemben segíteni tudnak neki.

Bencs Alíz levele:

Tisztelt Állatvédők!!!

Bencs Alíz 11 éves lány vagyok egy faluban élek állataimal Vácrátóton.Van két kutyám ,két macskám és egy kis lovam.

4 éves korom óta  lovagolok és itthon tartom a lovamat rendszeresen járok a lovammal egy lovastanyára csak egy baj van hogy át kell menni egy forgalmas úton ezért anyukám mindig elkisér.2 évvel ezelőtt erre az út szélére raktak ki egy olyan táblát hogy:lóval behajtani tilos azóta a  polgármester terorizál engem a lovamat és az anyukámat egyszer majdnem elütött a kocsival és folyamatosan dudált,kiabált,fényképezett és azt kivánta bárcsak leesnék a lóról utána mivel asztmás vagyok rohamaim szoktak lenni.Az igaz hogy van más út de az gyalog messze van és anyukámnak fáj a lába egyedül meg nem enged el.

Mit tegyek?

Válaszát előre köszönöm

About allatvedelem.com

Minden, ami állatvédelem, állatmentés, menhelyek, állatvédő szervezetek, segítség, elveszett, talált állatok...

1 hozzászólás

  1. Bátovszki Lajos

    Sajnálom kedves Aliz, hogy még az állatvédelem sem segített, pedig szerintem pont ez lenne a dolguk!
    Én egy “kis” ember vagyok, de nagyon sajnálom ami veled történik! Bízom benne, hogy a nyáron azért rendeződött a kaotikus helyzeted az igen “intelligens” polgármesterrel, és már nem lehetetleníti el a helyzeted.
    Sajnos amit szívemből írnék azt nem bírná elviselni még az internet sem.
    Nagyon szorítok neked, és anyukádnak.
    Üdvözlettel

    • Tisztelt Bátovszki Lajos! A “még az állatvédelem sem segített, pedig szerintem pont ez lenne a dolguk!” mondatában kikre utal? A kislány a levelében nem említette, hogy állatvédőktől kért volna segítséget.

MINDEN hozzászólást örömmel fogadunk: